sobota, 12 listopada 2016

Dieta modelek czyli 3 kg w 3 dni - sprawdzony sposób na lekkość motyla








Patriotyczne świętowanie było, a jakże ale była też gęsina i rogale marcińskie! Za dużo tego dobrego, a tu święta tuż, tuż, czas na detoks i to radykalny... a co!


Poza tym...

Mam w swoim życiu takie okresy, że biegam od konferencji do konferencji, od spotkania do spotkania z walizką w ręku, Czasem jem w pośpiechu i najczęściej też korzystam z przerw lunchowych, które nie zawsze są zdrowymi i dietetycznymi posiłkami. W pośpiechu nie zastanawiam nad tym ile zjadłam, bo to rozmowa z dawno niewidzianą koleżanką, a pomiędzy wystąpieniami konferencyjnymi znowu przerwa z jakimś ciasteczkiem do kawy... a mój metabolizm nie zawsze nadąża za moim życiem w biegu. Tu jeszcze muszę dodać, że z każdą dekada życia jest trudniej...zrzucać zbędny balast.

Moim niezawodnym sposobem na "doprowadzenie" się do porządku jest "dieta modelek". Stosuję ją przynajmniej raz w roku, kiedy wskaźnik na wadze za bardzo skręca w prawo lub kiedy naprawdę czuję się ociężała jak balon. Czasem też raz na 2-3 miesiące robię sobie jeden dzień owocowy i wcale nie jest to wielkie wyrzeczenie.

 Tak pokochałam to trzydniowe obcowanie z owocami, że na razie nie wyobrażam sobie roku bez tej diety. Czasem nawet nie chodzi " o te 3 kilo", ale o posprzątanie w organizmie.

Zastanawiałam się czy publikować ten post, ale jako kobieta lubię się dzielić swoimi "sekretnymi sposobami", a także chce poznać wasze opinie.


Trzydniowa "dieta modelek"

Na jeden dzień diety przypada 600 - 700 kcal, więc to naprawdę mało. Ważne jest aby po trzech dniach wprowadzić do menu lekkie posiłki, gotowane na parze, tak aby nie wystąpiły sensacje żołądkowe.

Tu muszę podkreślić, że kolejność w tej diecie jest szalenie ważna ze względu na enzymy, które zawierają owoce i trawienie.


Dieta jest dla zdrowych osób i nie może trwać dłużej niż trzy dni, bo możesz nabawić się kłopotów zdrowotnych. Weź pod uwagę, że zawiera same cukry proste  i brakuje w niej wielu składników potrzebnych do zdrowego funkcjonowania organizmu. Zawiera za to mnóstwo witaminy C. Można też zrobić sobie tylko jeden dzień owocowego szaleństwa. Przewód pokarmowy się oczyści, a nam wróci lekkość motyla.






Ananas w roli głównej



Dietę sprawdziłam wielokrotnie na sobie (bowiem to stary sposób) i mogę stwierdzić, że można stracić od 3,5 -2,5 kg i zyskać lekkość baletnicy oraz chęć do życia.


Pierwszy dzień diety:
  • 700 g świeżego ananasa (rozłożony porcjami na cąły dzień)
  • pod wieczór 2 banany
  • * pomiędzy zjedzeniem ananasa a bananów powinno być 2 godz. przerwy

Drugi dzień diety:
  • 10 szt. kiwi 
  • 200-300 g winogron

Trzeci dzień dziety:
  • 300 g ananasa
  • 300 g winogron
  • 5 kiwi





Owoce najlepiej rozłóż sobie na 4-5 porcji. Możesz też z jakiejś porcji zrobić smoothie (dolewając wody). Pamiętaj aby wypić codziennie minimum 2 litry płynów: woda, woda z cytryną, ziołowe, niesłodzone herbatki.

Niestety nie mogę podac źródła tej diety bowiem mam ją zapisaną w starym "sekretnym" zeszycie z wieloma innymi przepisami. Podejrzewam, że jako młoda dziewczyna musiałam ją wyczytać w jakims "babskim" czasopiśmie i przepisać do mojego "sekretnika".







Co wy na to?

32 komentarze:

  1. Swietnie, ze o tym piszesz, droga Avo. Taka dieta 2-3 dniowa na pewno kazdej z nas sie przyda, szczegolnie po takim trybie zacia o jaim piszesz. Taka biegannina zdarza sie nam czesto, jemy szybko i byle co, a potem dopiero sie meczymy same z saba...
    Ja zamiast ananasow i winogron oraz kiwi, stosuje jablka, brzoskwinie oraz marchew. Dla mnie sa one bardziej lekkostrawne, szczegolnie jablka, bo winogrna sa dla mnie niezbyt przyjazne, zawsze mam problemy z zoladkiem...

    Dzieki za super rady. Pozdrawiam serdecznie i zycze milego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że przez 3 dni na samych owocach nikomu nie zaszkodzi :))
    Tylko kwestia jak żołądek zareaguje...
    Chyba sobie zafunduję coś w tym stylu przed Sylwestrem, bo mam kieckę, która baaardzo zrobiła się obcisła:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna dieta a na dodatek smaczna, Myślę że 3 dni jestem w stanie się tak żywić:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tej diety. Uwielbiam owoce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, chyba i ja spróbuję :P nawet nie tyle żeby schudnąć, ale mieć znowu takie poczucie "lekkości" ciele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, umarłabym z głodu 😀 podziwiam samozaparcie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem przekonana do tej diety z owszem owoce są zdrowe, ale 3kg w 3 dni to sporo... i dla samego organizmu nie jest to zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. You look so wonderful in the photo! 🔝😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Spróbuję tej diety na razie wybiorę jeden dzień i zobaczę jak zareaguje mój organizm. Później jak będzie wszystko ok, może zrobię dwa dni. Myślę, że tak będzie najlepiej . Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa dieta, trzy dnia na owocach - spoko, muszę spróbować...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz czuje mój ból brzucha z głodu ;)
    Ja wracam na tydzień do 1 fazy diety South Beach jak waga po zimie w gorze ;)
    Ale ogólnie bieganie pozwala mi jeść co chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O diecie modelek w postaci samych owoców nigdy nie słyszałam ale wyglada na smaczną:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety uwielbiam jeść:) Co prawda dietetycznie, nie smazone, dużo warzyw, ale jem 6 razy dziennie! Mdleję z głodu (przesadziłam) jak nie zjem! Nie jestem gruba, mam szybką przemianę materii, ale przepis na dietę Zapisałam sobie i na pewno wiosą sprobóję.
    Fajny masz blog, będę zagladała.
    p.s.Przyznam się, że nie lubię gotować, ale muszę:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Napewno ją sprawdze na sobie i dam znać pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. przy okazji zapraszam na blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki szybki spadek wagi chyba nie jest zdrowy. Głównie to chyba likwiduje się wodę z organizmu

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie bardzo zaciekawiła ta dieta. Jakby jeszcze działała tak że w 6 dni 6 kg, w 9 - 9kg to już bym na pewno się w niej zakochała :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Praktycznie same owoce, na pewno można się łatwo "zasłodzić". No ale jeżeli takie są efekty to może warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest to zdrowa dieta? Bo efekty są bardzo fajne, tego nie można zaprzeczyć, ale dobrze by było jakby dieta też dobrze wpływała na nasz organizm.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zgadzam się z tym, że to jest zdrowa dieta... 700kcal dziennie i to z samych owoców? Jeśli chcemy schudnąć, sama dieta nie wystarczy. Do tego dochodzą ćwiczenia i nasza ogólna aktywność fizyczna. Nie musimy się głodzić i jeść tylko owoców, ale zbilansowane posiłki, które przez odpowiedni dobór składników i kalorykę sprawią,że będziemy schodzić z wagi, ale w zdrowy sposób. Poczytajcie więcej tutaj

    OdpowiedzUsuń
  22. To dla mnie nie jest dobra forma diety. Ja na początek przechodzenia na redukcję, w celu zmniejszenia kaloryczności i poznania mniej więcej jak prezentują się wartości poszczególnych posiłków, zamówiłam dietę pudełkową na dwa miesiące i super się po niej przestawiłam na jedzenie mniej ale cały czas zdrowo. Dzięki temu kilogramy lecą, a wyniki badań się poprawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem taka dieta nas oczyści jedynie ale z tłuszczu nie schudniemy. Do tego potrzeba ćwiczeń i diety zdrowej diety. Ja kiedyś katowałam się drakońskimi dietami ale gdy przestawałam się odchudzać od razu tyłam. Postawiłam na plan dieta + trening z https://potreningu.pl/ i chudnę. Czuję to, widzę po sobie i na wadze. Kupiłam pakiet 6-miesięczny, ponieważ najbardziej mi się opłacał. Mam w planie dietetycznym na prawdę pyszne dania, które zostaną u mnie na stałe na pewno. Mój synuś lubi szczególnie dwie potrawy więc muszę dla niego też je gotować :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Może i jest to sprawdzony sposób, ale warto przemyśleć, czy aby na pewno zdrowy. Dla mnie najważniejsze jest zdrowe odżywianie i przede wszystkim zdrowe odchudzanie. Pamiętajcie o tym.

    OdpowiedzUsuń
  25. A to ja jestem bardziej za taką opcją, jak zdrowe, powolne i bezpieczne odchudzanie, które daje lepsze efekty przyszłościowo. Ogromną uwagę zwracam również na śniadanie, które jest odpowiednim początkiem dnia. Chcecie się przekonać dlaczego? To przeczytajcie sobie informacje na stronie https://www.lightbox.pl/blog/sniadanie-dietetyczne-jak-poprawnie-zbilansowac-poranne-posilki

    OdpowiedzUsuń
  26. Super,ze podalas ta diete.Dokladnie jej szukalam.Stosowalam ja juz kilka lat temu z prawidlowym skutkiem.tj,3 dni,3 kg i jeden rozmiar ubranek nizej.Z tego co pamietam,to spalal sie tluszczyk,oponka na brzuszku i ta lekkosc przy wkleslym zoladku.Trudno ja stosowac,kiedy gotujesz dla Rodzinki.zawsze kusi,zeby cos skubnac.Dieta jest z pewnoscia stara,jakies 20 lat temu znalazlam ja w starej ksiazce dla kobiet.i tam byla informacja,kto opisal ta diete jako pierwszy.Byla to jakas znana w Niemczech dziennikarka.Niestety nazwiska nie pamietam.Mam 67 lat i odnosze wrazenie,ze na skleroze to nie pomaga.Raz jeszcze dzieki i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka ma tytuł "Być kobietą z klasą", autorka to Uschi Fellner, moje wydanie jest z 1996 roku ;)

      Usuń
  27. Nie stosowałabym tej diety, jestem insulinką i to by mi jeszcze bardziej rozregulowało hormony niestety. Ale za to mogę Wam powiedzieć, że szukanie diet w takich miejscach jak porównywarka lokalnych cateringów https://napudelkach.pl/ , jest naprawdę dobrą sprawą. Szast-prast i dieta wybrana. Super, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wierzę w takie cuda. Uważam, że konserwatyzm to doskonałe rozwiązanie. Dlatego 3kg to jakaś bzdura..

    OdpowiedzUsuń
  29. Dieta modelek to sposób na szybką utratę wagi, ale może być niezdrowa i niezrównoważona dla większości osób.

    OdpowiedzUsuń
  30. Utrzymanie zdrowego stylu życia powinno obejmować zwracanie uwagi na to, co jesz. Niewłaściwa dieta może prowadzić do problemów trawiennych i jelitowych. Aby pomóc uregulować te problemy, przyjmowanie probiotyków https://trilac.pl/trilac_plus/ jest świetnym rozwiązaniem. Probiotyki to pożyteczne bakterie, które pomagają regulować pracę jelit i utrzymywać je w równowadze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)