niedziela, 27 grudnia 2015

I wake up in the morning and...










...i myślę, że już za parę dni nadejdzie Nowy Rok. Nie, nie tak. Najpierw musi się skończyć Stary i to będzie za parę dni...

Pamiętam jakby to było wczoraj kiedy po raz pierwszy wpisywałam datę 2015. Kreśliłam cyfry z niedowierzaniem. Wydawały mi się jakieś dziwne, przyszły tak nagle. Nowa data, kolejny rok i znów bliżej do gwiazd niż do marzeń. 

Przemijanie wpisane jest w życie każdego. To element codzienności, każdego oddechu, bicia serca i drgnięcia powieki. Przemijanie... i znów bliżej mi do gwiazd niż do marzeń...


Jakie były te święta? Rodzinne i piękne. Pośród dziecięcych uśmiechów, okrzyków radości rodzi się nadzieja i wiara, że warto udźwignąć ciężar niemożliwego do ogarnięcia. 
Choinka, szopka, żłóbek, aniołki, zagubiony bałwanek i bombki odbijające światło lampek. Zapakowane pięknie prezenty i czekanie na gwiazdkę. Modlitwa, opłatek, życzenia i łza na policzku...

Każdy przeżywa na swój sposób, tak jak dyktuje serce, a może tak jak kreśli rozum? 












































Dziękuję za wszystkie życzenia, pamięć i za to, że jesteście. Choć tak skromnie było u mnie w tym roku na blogu to myślałam o was wszystkich. O ciekawych stylizacjach, niezwykłych podróżach, smakowitościach, książkach i filmach, modowych inspiracjach, klimatycznych wnętrzach, o pasjach które macie i fantastycznych zdjęciach... 

Dziękuję, że jesteście w tej wirtualnej przestrzeni ze mną, dzielicie się tym co dla was ważne. Odwiedzam, czytam i choć nie zawsze odpisuję (nie daję rady udźwignąć wszystkiego), zawsze podziwiam i pozytywnie myślę.

15 komentarzy:

  1. Widać że święta były piękne.! <3

    Przemijanie jest nieuniknione, ale ja uważam,że to dobrze pozwala też zapomnieć o tym co było gorsze..


    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są bardzo ładne zdjęcia. Wyglądasz szczególnie piękne i eleganckie. Zawsze tak piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również Ava dziękuję, że jesteś, uwielbiam Twojego bloga i zawsze zaglądam.
    Święta spędziłam u rodzinnym gronie, spokojne i radośnie.
    Piękna z Was rodzina, ślicznie wyglądacie z mężem, cudna sukienka ale Ty jesteś elegancka kobieta, zawsze...buziaki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna atmosfera, rodzinna i taka ciepła. Widać, ze jesteście szczęśliwą rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wnuczęta?fajnie, rodzinnie spędzony czas!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny rodzinny klimat, aż miło popatrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sympatyczny świąteczny miszmasz ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała duża choinka. Rodzina przy stole, uśmiechnięte buzie dzieci to jest to co najlepsze. To jest najcenniejsze. W święta to się najbardziej liczy.
    Avo, ja też cieszę się, że jesteś, że mogę tutaj do Ciebie zaglądać. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie popatrzeć na takie kadry:):):)
    Wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie zdjęcia, świetnie oddają atmosferę prawdziwej, rodzinnej Wigilii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołego po świetach ,Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna uroczystość, a najpiękniejsze te Dzieciaki- to jest szczęście...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne święta :) szkoda, że tak szybko mijają :(

    OdpowiedzUsuń
  14. ach te święta, dają tyle radości! pięknie było u Ciebie! prezent kanapa - rewelacja! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Avo kochana, nie widzę mojego komentarza.
    Jeszcze raz z całego serca życzę Ci dobrego roku!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)