sobota, 28 marca 2015

Mrożona cytryna czyli magiczny składnik - Iced Lemon








Od poniedziałku do piątku publikowałam na Facebooku zdjęcia koktajli z tzw. magicznym składnikiem. Moje koktajle były z dodatkiem:
- różowe: z truskawkami, wiśniami, jagodami
- żółte: z mango, bananem, kiwi
- zielone: ze szpinakiem, ogórkiem, kiwi, zielonym jęczmieniem
- dodawałam też świeżą miętę, bazylię, szałwię i rzeżuchę
- bazą było mleko z jogurtem ale również woda i... magiczny składnik


Dlaczego ciągle wspominałam o magicznym składniku? Otóż chciałam go trochę "odkurzyć" i przypomnieć, bo jest naprawdę zdrowy i powinien być w każdej zamrażalce. To tylko chwila aby utrzeć i dodać do sałatki czy innej potrawy.

Ten magiczny składnik to mrożona cytryna.
Przypominam jeden z dawniejszych postów gdzie pisałam o niezwykłych właściwościach mrożonej cytryny: http://mystylemyeveryday.blogspot.com/2013/06/mrozona-cytryna-iced-lemon.html

Zachęcam was do używania jej w całości, razem ze skórką, oczywiście odpowiednio przygotowaną. Taką zamrożoną cytrynę łatwiej utrzeć, nigdy się nie psuje  - jest przecież zamrożona.
Polecam ją nie tylko do koktajli ale również do posypywania kanapek, sałatek i innych dań. Oczywiście nie zapominajcie o porannej wodzie z cytryną
Jest to cała kopalnia zdrowia.

Dodawałam do każdej porcji koktajlu połówkę mrożonej cytryny pokrojonej na mniejsze kawałki. Uwaga - pestek też nie wyrzucaj!



Kilka zdjęć z tygodniówki na FB












Popatrzcie jak to kusząco wygląda!

















Kiedy zaświeciło marcowe słońce to skusiłam się na niebieskie okulary z Mohito. Jeszcze nie wiem czy w nich wyjdę - na razie przymierzam. 















Jeśli podobają wam się moje propozycje, to zapraszam na FB do polubienia strony i komentowania postów: https://www.facebook.com/pages/Mystylemyeveryday/709011662463237?ref=hl



9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię koktajle, a tak rzadko je robię :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię koktajle, a tak rzadko je robię :(

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę ! Chce takie koktajle . Najlepiej jakby ktoś mi je przygotował. Bo w porannym pędzie nie mam czasu . A taki zastrzyk witamin na wiosenne przemęczenie byłby rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega apetyczne koktajle.Uwielbiam takie kolorowe,apetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio? Takie proste, a jakie genialne ;d czyli myję cytrynki i wrzucam do zamrażalnika, a potem delektuję się do woli ? :D wpisuję na listę 'do zrobienia' :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam o tej cytrynie i ją stosuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytryny bardzo lubię, ale koktajli z nimi nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają przepysznie, a takie banalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie robiłam z cytryny koktajli, czas zacząć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)