poniedziałek, 1 grudnia 2014

Andrzejki - St. Andrew :)









    Byłam na andrzejkowej imprezie. Wprawdzie lania wosku nie było ale spotkanie było super. Miałam zrobione chińskie ciasteczka z wróżbą, które ostatecznie zapomniałam.
Na imprezę ubrałam się w zestaw prawie konferencyjny, do którego dobrałam wyrazisty naszyjnik i bransoletkę. Spódnica kupiona w Zarze bardzo mi się sprawdza w tym jesiennym sezonie.

    Na spotkaniu oprócz wielu pysznych dań było golonko i kapusta z grzybami. Nie omieszkałam spróbować. Więc dzisiaj zaczynam dzień od wody z imbirem i cytryną oraz kaszy jaglanej z dodatkami. Chyba na tym poprzestanę :)




























spódnica i buty/Zara
torebka/Mango
bluzka/Stradivarius
naszyjnik/Parfois

skirt and boots / Zara
handbag / Mango
blouse / Stradivarius
necklace / Parfois









Jak tam Wasze Andrzejki? Kiedyś wróżby i lanie wosku było przyjemnym i wyczekiwanym elementem andrzejkowego wieczoru. Teraz interesująca rozmowa jest ukontentowaniem spotkań. Muszę jednak dodać, że był Andrzej!




20 komentarzy:

  1. Wspaniale wygladalas Avo, klasycznie i elegancko! Piekny naszyjnik!
    Sniadanko jak najbedziej popieram, jutro, tzn dzis jem to samo, uwielbiam kasze jaglana z jogurtem, lub na losdo z owocami i odrobina miodu, a pic bede wode z cytryna, lub octem jablkowy i miodem, czyli bardzo podobnie!

    Pozdrawiam serdecznie i udanego tygodnia Ci zycze:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa. Zastąp ocet cytryną - zdrowsza :) Buziaki dla Ciebie :)

      Usuń
  2. Wyglądasz jak zawsze pięknie! :) Nie wspomnę o figurze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie. Naszyjnik cudownie podkreślił całość.
    Ja też wosku nie lałam ale zabawa była do rana :-) Na blogu zdjęcia. Zapraszam i miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie i elegancko wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Avo Twój wygląd mnie zachwyca. Co założysz jest przemyślane. Dzisiaj, widzę że prezentujesz elegancką klasykę, która zawsze się sprawdza. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny strój :)! Ja Andrzejki spędziłam w teatrze i też były bardzo udane:) Szkoda, że ciasteczka zostały w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie i elegancko ale tak oficjalnie ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, wyglądałaś PRZEŚLICZNIE!!!!
    cieplutkie uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, szałowo wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylówka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, niestety u mnie w tym roku zabawy andrzejkowej nie było..
    fajna stylizacja, świetny naszyjnik ;)
    http://trifles-make-a-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, niestety u mnie w tym roku zabawy andrzejkowej nie było..
    fajna stylizacja, świetny naszyjnik ;)
    http://trifles-make-a-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądałaś :) Bardzo elegancko :) Przepiękny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Avo - pięknie, elegancko, zmysłowo. Naszyjnik piękny. Mój M. jest A. Tym razem było skromnie i spokojnie... Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie się prezentowałaś, kobieta z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna spódnica i piękny naszyjnik...pozdrawiam Ava...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)