piątek, 3 października 2014

Warzywna sałatka - Vegetable Salad










    Warzywnych sałatek nigdy dość. Właściwie można do nich dodać prawie wszystko byle nie przesadzić. Każdy składnik to przecież dodatkowe kalorie. Nie wszystko też ze sobą idealnie się komponuje. Proponuję więc pójść w kierunku prostoty, to zawsze się sprawdza.
Do sosu użyłam domowego majonezu (http://mystylemyeveryday.blogspot.com/2014/10/domowy-majonez-w-dwoch-wersjach.html ) z dodatkiem jogurtu.


Warzywna sałatka

Składniki:

  • 2 marchewki
  • jeden ogórek
  • 3-4 cm pora
  • 2 szklanki posiekanej kapusty pekińskiej
  • 2 łyżki posiekanej kolendry
  • gałązka mięty
  • sos: 2 łyżki majonezu, 4 łyżki jogurtu, łyżka soku z cytryny, sól i pieprz do smaku/wymieszaj

Jak zrobić sałatkę?

- na grubych oczkach zetrzyj obraną marchew
- w cienkie plastry pokrój por i ogórek
- posiekaj pietruszkę
- dodaj wszystkie składniki do kapusty pekińskiej i wymieszaj z sosem
- do wymieszanej i doprawionej sałatki dodaj liście mięty














Lubicie marchewkę w sałatkach, bo ja pod każdą postacią :)






15 komentarzy:

  1. Lubię marchewkę w sałatce i robię bardzo podobną sałatkę do Twojej, tylko ogórka w niej brak - zatem spróbuję z ogórkiem. Do tej pory stosowałam majonez Winiary, ale na dniach zamierzam przestawić się na własnej produkcji, tylko zaczęty słoik skończę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowo i kolorowo:-) Pysznie:-) Kolorowego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie, zdrowo i zachęcająco wygląda Twoja sałatka. Sałatki powinniśmy jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszotka! Marchewkę uwielbiam wszelkiej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak! marchewka musi być :) świetny pomysł na zdrową sałatkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowicie wygląda . Miety nie dodawałam , sprubuje .

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpierw myślałam, że to cukinia ;) Skorzystam na pewno z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja marchewkę lubię , ale por mi szkodzi niestety...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda, ale ja wolę prostrze potrawy;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Marchewkę dodaję do prawie każdej sałatki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O! a sałatka bedzie na obiad :) I dzięki tobie mam z głowy niedzielne menu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepsze! :)
    Sycą, urozmaicają codzienne menu-bomba! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)