niedziela, 17 marca 2013

Małgorzata Socha - ciąża na obcasach




Centrum Forum - Gliwice


      Małgorzata Socha to jedna z najzdolniejszych i najładniejszych aktorek młodego pokolenia. Ujmująca, skromna, w jednym z wywiadów powiedziała, że tytuł gwiazdy zostawia dla innych. To także jedna z najbardziej zapracowanych aktorek, zwłaszcza, że niedawno publicznie ogłosiła, że jest w ciąży. Ten stan bardzo jej służy bo wygląda kwitnąco. A wysokie obcasy? Coś wiem na ten temat, też mi nie przeszkadzały w tym stanie i chodziłam w nich prawie do samego końca :)



























Zdjęcia z pokazu w następnym poście.









17 komentarzy:

  1. przystojniak z niego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda kwitnąco, uwielbiam ją! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście bardzo lubię Sochę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też bardzo ją lubię, jest naturalna, zgrabna i ma styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciąża Jej służy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze zachwyca:) przepięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś jej nie lubiłam, jakaś taka zarozumiała mi się wydawała. Teraz coraz bardziej sie do niej przekonuję. A tej sukience wygląda ślicznie. Ja nawet i nie w ciąży tak pięknie bym nie wyglądała .

    OdpowiedzUsuń
  8. Socha wygląda przepięknie! Sukienka świetna. Ja akurat w ciąży zrezygnowałam z obcasów, czułam się w nich bardzo niepewnie i nie chciałam niepotrzebnie ryzykować. Ale to indywidualna sprawa. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie jej w tej sukience. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ją lubię, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ją bardzo lubię. Wydaje się taka ciepła, nie sztuczna i nie musi ze sobą wydziwiać, żeby zyskać sympatię. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda jak zawsze perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię ją bardzo, ślicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  14. Kręgosłup jej za te buty nie podziękuje, ale urody jej odmówić nie można:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Małgosię....widzę, że masz dużo zdjęć, u mnie ochrona pilnowała i nie dała robić zdjęć...pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)