czwartek, 6 września 2012

Sukienka - eko

   Brązy, brązy, która z nas ich nie kocha. Tej jesieni też są modne i do tego jeszcze jako różne wersje skóry. Przymierzyłam jasnobrązową (prawie cynamonową) sukienkę ze skóry eko od Ewy Minge. Krój ciekawy, świetnie się układa, ale nie wiem jak się będzie nosić? Zastanawiałam się czy "zapakowana" w sztuczną skórę, można funkcjonować kilka godzin. Czy któraś z Was miała coś eko-sztucznego podobnego i jak się to sprawdza w użyciu?


Sukienka - z ekoskóry
(zdjęcie zrobione w przymierzalni)





Cynamonowa sukienka z ekoskóry (Ewa Minge)


5 komentarzy:

  1. Podoba mi się tu u Ciebie:) na pewno będę zaglądała częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz. :)
    Podoba mi się Twój pomysł na bloga. Ciekawe masz pomysły, i w sumie powiem, że nigdy wcześniej się z takimi nie spotkałam. Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie tu:) Będę zaglądać.
    Dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)